Condiții Garanție

Garanție :
Garanția pentru produsele se soluționează la sediul S.C. Record Termo S.R.L. prezentat în pagina de contact de către S.C. Record Termo S.R.L., prin repararea, înlocuirea sau stornarea produsului defect.
Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în responsabilitatea S.C. Record Termo S.R.L., expedierea se va face prin intermediul curierului rapid Fan Courier.
Soluționarea garanției se face în maxim 15 zile calendaristice.
Condițiile de garanție sunt în conformitate cu O.G. 21/1992 , O.G. 174/2008, Legea 449/2003
la solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (număr sau serie), împreună cu accesoriile aferente și factura fiscala.
În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția.
Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice, software parolat etc.), setări și instalări incorecte, surse defecte, prize fără împămîntare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționarii echipamentelor, virusări, rescrieri greșite de BIOS sau BIOS parolat etc. precum și produsele la a căror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decît cele originale. Instalarea sau punerea în funcțiune a produselor de către persoane neautorizate duc la pierderea garanției.
Programele și informațiile salvate pe medii de stocare pot fi șterse în timpul operațiunilor de service.
Recomandăm realizarea de backup-uri periodic.
Garanția pentru produsele însoțite de un certificat de garanție emis de producător/importator se soluționează în centrele menționate și în condițiile specificate în acest document.

Conform H.G. 448/2005 privind deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE), consumatorii au obligația sa nu elimine DEEE ca deșeuri municipale nesortate și sa colecteze selectiv aceste DEEE. Simbolul care indica faptul că echipamentele electrice și electronice fac obiectul unei colectări separate reprezinta o pubelă cu roți barată cu doua linii în forma de X .

Termenul de garanție este din momentul livrării produselor, conform datei menționate în factura fiscala.

În cazul în care solicitarea de acordare a garanției este nejustificată ( produs funcțional ), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse și eventuale costuri de diagnosticare ( stabilite de unitatea de service ).

Perioada de garanție se prelungește cu intervalul în care produsele s-au aflat în service.

Produsele ieșite din perioada de garanție sau cele care nu se încadrează în termenii și condițiile generale de acordare a garanției nu intra sub incidența celor 15 zile de soluționare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrării în service.

Produsele neridicate de la unitatea de service în termen de 60 de zile de la finalizarea operațiunilor vor fi declarate abandonate și predate centrelor de colectare.

Stornare produse :
Produsele care nu pot fi reparate sau înlocuite cu alte produse cu performanțe similare vor fi stornate. Contul clientului va fi creditat (încărcat) cu valoarea facturii de storno. Comenzile care folosesc parțial sau integral sume provenite din operațiuni de creditare vor fi livrate la sediu doar în baza prezentării unui act de identitate valid (facturi persoană fizică) sau a unei împuterniciri (facturi persoană juridică).